Dnešný úspech

Iba taká radosť


Dnešok sa začal vyvíjať celkom dobre, a už už by som mohla povedala, že si v kalendári zaznačím prvý deň bez "ryčania". Veď po šestnástich mesiacoch by sa aj patrilo...:-)

Tak, niekedy nabudúce :-)
ZDroj foto

No ako sa hovorí: 

"Nechváľ deň pred večerom," 

ja som ho prechválila ešte pred poludňajším spánkom. Uspávali sme sa hodinu a pol s takým vreskotom, až mi bubienky skoro roztrhlo (a to som zvyknutá na iný rachot...metalové koncerty, divoké diskotéky, tancovačky rovno pri obrovských reprákoch). 
Dokonca som nepočula ani pravidelné skúšanie hlasných sirén (ale myslím si, že keď sa pokazia, mám doma jednu, ktorá lepšie poslúži ako tie čo máme :-)). 

Milé mesto! Ak sa ti pokazí technika, neboj sa. Máme doma náhradu :-)
Zdroj foto

Ale v dnešný deň ma môj synátor predsa len maličkosťou potešil. Konečne, po roku a pol, sa mi podarilo prečítať mu knihu bez toho, aby ma s ňou plesol po nose, po čele, po dide, aby sa s ňou malý plesol po nose, po čele, po bruchu...:-). 

Akosi mu knihy nešli. Listoval v nich, búchal po nich, no čítanie vytrvalo odmietal. Doteraz všetky pokusy o prečítanie akejkoľvek literatúry skončili neúspešne: 

"Ja ťám, ja ťám"...

a chudák krtko dostal "Co proto" :-(.


Chudáčik krtko s myškou...:-(

Ale ja sa len tak nevzdávam :-)

A dnes...stal sa zázrak. Malý si pekne sadol na zem, dal mi do ruky leporelko "Ráno na dvore" a s obrovskými očami ma počúval. Skoro som spadla zo stoličky.
Keď som videla, ako začína mať moje sedemnásť mesačné úsilie plody, pokračovala som v nasadenom tempe a skúsila som to so "Žabiatkom" a "Mojím Macíkom"
A div sa svete ?.). 

Prvá, šťastná trojica :-)

Malý mi nevytrhával knižky z rúk, iba ma sledoval, a keď som s prstom gestom "nonono" zarecitovala:

"A ty Macko ticho seď, oblečiem ťa hneď",


zopakoval to svojim prštekom za mnou.

A tak som povyťahovala všetky leporelka (Ako malé šteniatka, objavujú zvieratká, Policajta, Popolušku, a ja ešte neviem aké rýmovačky a čítali sme do zbláznenia, veď keď nám ide karta...).

Tak dnes to veru šlo :-)
Šalena, hormónmi "naspídovaná" mater sa skoro rozplakala od dojatia. 
Možno si prstom ukazuješ na čelo "šišiši", ale pre mňa, predavačku kníh, je to taký úspech..., rastie mi nový klient.
Až ma prestalo trápiť, že dnešok nebude náš prvý deň bez revu. Dnešok bude náš prvý deň s knihou :-).

Nevadí, snáď nabudúce. Ja sa nevzdávam. A tak, ako sme konečne začali čítať, prestaneme aj ryčať za každú blbosť, krivdu, galibu, neprávosť (napr. keď mi mama nedovolí zobrať mobil do ruky, alebo chytiť horúci hrniec...:-).

Citát na záver:

"Kniha je základom poznania, učiteľom vekov, vládcom kráľovstva ducha."

                             Adelbert Von Chamisso

Komentáre

Zverejnenie komentára

Za každý komentár, pochvalu, pokarhanie i konštruktívnu kritiku ďakujem

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Diagnóza: Molusky - to asi nebudú kiahne

Diagnóza: Tetania - novodobý problém mladých

To nevymyslíš, to je naša realita