Vyhodnotenie súťaže

Súťaž
Tešivé maličkosti

Teším sa...


a zas mi dovoľ pochváliť sa ti, ja sa veľmi teším, pretože sa počet zhliadnutí zvýšil na masakrálnych


Nevravím, že je to úspech, za ktorý si zaslúžim ovácie ako Leonard, ktorý sa konečne dopracoval k svojmu prvému Oscarovi (no to je toho, aj ja mám jedného doma, a nerobím z toho drámu ani komédiu).

Ale ja som naozaj šťastná za každý klik ktorý mi venuješ, za každé prečítanie môjho článku, za každý koment, i za každý úsmev, ktorý nevidím. Dúfam, že tvoje prsty sem tam ešte navštívia tento môj pokus o blog, alebo aby som použila presnejší výraz...citový výlev.

A ak by sa ti chcelo, spokojne sa pridaj do mojich kruhov, alebo k mojim pravidelným sledovateľom. Neurazím sa, priam budem vďačná za každú novú tvár 
(vpravo na lište nájdeš Ďakujem, že ma sleduješ a klikneš na ikonku Pridať sa k tejto lokalite :-). To len pre istotu, ak si taký istý technický talent ako ja..).

No, a teraz k veci


Tak sa mi podarilo ""úspešne" ukončiť ďalšiu zo svojich minisúťaží. Účasť bola hojná, až neskutočne štyria (štyri kočky) mali záujem. Ale, ak si spomeniem na svoju prvú súťaž, kde sa zapojila až jedna (moja zlatá Kajka nikdy nesklame), tak je to úspech hodný môjho osobného Oscara.

A tak, prečo sme sa tu dnes zišli, určite chceš vedieť, kto dostane moju knihu. Zo štyroch dievčat sa šťastie usmialo, a kniha Nesmrteľná na vodách poputuje:

Zuzke H.

Výherkyňu budem kontaktovať mailom. 

Naozaj, veľmi krásne ďakujem za krásne maily a tipy na ďalšie knihy, ktoré možno skončia aj v mojich rukách. Veď v Paláci je tak úžasný výber...
A ja tak rada odporúčam iné knihy...
A ešte radšej obdaruvávam svojich čitateľov...

A ty, na ktorú sa šťastie neusmialo, nemusíš vešať hlavu, tento mesiac mám v talóne ešte jednu knihu, ktorej sa tak trochu chcem zbaviť.

A už sa blíži "výročník" môjho oxidovania v blogspot lokalite, a už teraz sa chystám na trochu väčšiu súťaž, kde sa podelím zas aj o nejaký "špajzový" zázrak. Dúfajme, že nám dovtedy záhradka daruje žihľavu či mätu na nejaký sirupček.

Dúfam, že sa tešíš. Ja určite. 
Tak ma sleduj, pridaj si ma ak sa ti páčim, a snáď sa nabudúce uvidíme pri nejakom článku, či súťaži.

Prajem krásny deň

Komentáre

  1. Odpovede
    1. A mne k siedmym tisícom kliknutí nie? Aj keď mám pocit, že tých šesťtisíc osemsto som dala ja :-)

      Odstrániť
  2. Gratulujem k Oscarovi... :-D zamilovala som sa do tvojho blogu ako do Leonarda po zhliadnuti Catch me if you can. Proste nema chybu :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jej, ďakujem veľmi pekne veľmi si ma potešila. Aj za odporúčanie na film, ktorý si určite pozriem. Snáď ťa nesklamem a moje články ti spríjemnia tvoje dni :-)

      Odstrániť
    2. Babizna mi spi na prse a mala som co robit aby som ju nezobudila pri citani clanku den blbec :-) take male zemetrasenie :-D film urcite pozri a pis pis pis nech je co citat!

      Odstrániť
    3. Tak som rada, že sa páči. Uvidíme ako mi to pôjde a ako mi malý dovolí :-). Medzitým sa snažím dokončiť aj knihu, ale stále aspoň jeden článok týždenne pokúšam sa zosmoliť :-)

      Odstrániť
    4. Kniha znie skvele! Tesim sa uz teraz :-D

      Odstrániť
    5. Kniha je samozrejme z iného súdka. Aj ja by som sa tešila, ešte ju musím ponúknuť nejakému vydavateľstvu...ale ktovie. Snáď sa mi to podarí :-).

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Za každý komentár, pochvalu, pokarhanie i konštruktívnu kritiku ďakujem

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Diagnóza: Molusky - to asi nebudú kiahne

Diagnóza: Tetania - novodobý problém mladých

To nevymyslíš, to je naša realita